KDE4.2 Windows lietotājiem

Ja nekas nenoies greizi tūlīt tūlīt,  27 janvārī, 18:00 (pēc amīšu laika, tātad reāli rīt) būs KDE 4.2 laidiens. Linux lietotāji kādu laiku jau varēja spēlēties ar RC1 pakām. Šodien pamanīju ka RC1 pakas jau kādu laiku ir nokļuvušas arī līdz Windows.  Reku Ars technica uztaisījuši nelielu apskatu par to kā tas strādā.

Man pašam personīgi priecē, ka lokalize vairs nerij atmiņu kā zvērs (ar 4.1.3 “ēda” apmēram 5MB/sek) un var normāli patulkot, kad nav linux pie rokas.

Pie reizes vēlos parādīt jauno tulkošanas atmiņas skatu:

lokalize tulkošanas atmiņa

lokalize tulkošanas atmiņa

Tas praktiski aizvieto meklēšanu pa projekta failiem – saliec visu projekta tulkošanas atmiņā un meklē vesels. Meklēšanu, pietam, var veikt dažādos veidos – var meklēt angļu un latviešu vārdu pāri. Tādā veidā var ērti, piemēram, atrast visas vietas, kur konkrēts vārds iztulkots nekorekti. Jāatceras tikai ka meklēšana strādā tikai aktīvā projekta tulkošanas atmiņā (tajā, kas sakrīt ar projekta ID).

Šo 5dien savācamies Andalūzijas  Sunī, lai šo lietu atzīmētu.

Citās ziņās Linuss pārgājis no KDE uz Gnome, jo KDE4 nevarot lietot, bet tas lai paliek troļļiem.

Jauninājums:

Nu re KDE 4.2 jau iznācis, urrā!

5 thoughts on “KDE4.2 Windows lietotājiem

  1. Lietoju kde-windows ik pa laikam kopš pirmā builda, palīdzējis esmu atkļūdot, tagad kādus divus mēnešus nav sanācis sakompilēt🙂 savukārt šis priecē, viss sāk iet uz labo pusi, un Linuss var iet ieskrieties🙂 viņa argumenti diegan smieklīgi🙂 es kā KDE lietotājs varu pateikt mierīgu sirdi, Gnomei nav ne vainas, bet man pieradums ir lietot KDE, jo kopš sākta gala esmu lietojis tikai un vienīgi KDE, vienu brīdi esmu palietojis blackbox, bet tomēr atgriezos pie KDE. Kad piesēžos pie Gnome, sajūtas tādas kā iesēsties pirmo reizi lidmašīnā pilota vietā, nav ne mazākās poņas kas kur atrodas.

  2. Tā viņš ir – pieradumam liels spēks. Bet par KDE4 šobrīd tāds nepabeigtības iespaids man radies. 4.0 kad mēģināju vispār nonācu pie secinājuma, ka ādiņa vien ir pamainīta un nav nekādu fundamentālu izmaņu par kādām visur apkār bazūnēja. Nesen paskatījos 4.1 – vēl arvien bija tāds pats iespaids. Daudzas lietas, kas bija KDE3 trūkst vai ir uztaisītās kautkā savādāk un man liekas, ka sliktāk nekā bija KDE3. Tas protams ir mans viedoklis – uz kautkādu objektivitāti nemaz nepretendēju.

Komentēt

