Karalis ir miris – ko tālāk?

Vakar kārtējo reizi nočakarējos ar Gentoo sistēmas atjaunināšanu un kā parasti viss beidzās ar revdep-rebuild nepieciešamību un daudzām neejošām programmām. Tā nu esmu izlēmis ka jāpieliek beigas mazohismam un jāveltī savs brīvais laiks kautkam produktīvam (lokalizēšanai). Tātad meklēju distribūciju, kas man ļautu produktīvi strādāt ar jaunākajām KDE versijām un nelūztu pie daudzmaz nopietniem updeitiem.

Ir jau radušās dažas prasības:

  • debian vai līdzīga pakotņu sistēma (piedod SUSE, RPMs ož)
  • labs community atbalsts
  • pēc iespējas savaigi KDE buildi
  • latviešu valodas atbalsts

Šī rezultātā man priekšā ir neliela izvēle:

  • KUbuntu, attur pārāk lielais uzsvars uz lietotāju draudzīgumu, vai tik automagics specifiskos gadījumos kautko nesalaidīs dēlī (vai arī es pats ar netīriem pirkstiem rakādamies kur nevejag).
  • Tīrs debian, aizdomas, ka būs ķēpīgi šamo uzturēt pie kārtības, būs jāmaisa kopā dažādi repozitoriji, līdzīgi kā Gentoo.

Pagaidām sliecos uz KUbuntu.

Jums noteikti ir idejas, ieteikumi, norādes. Spļaujiet tik ārā!

Jauninājums:

Pagaidām mēģinu piejaucēt  KUbuntu. Laiks rādīs, vai tas kam der.

7 thoughts on “Karalis ir miris – ko tālāk?

  1. Nu spriežot pēc KDE planētā lasītā – KUbuntu ir tieksme šo to salauzt savā pusē – developeriem tas nepatīk. Ja interesē svaigākais, tad nekas cits neatliek kā vien SVN build skripti. Pats šobrīd (atkal) trīrā Debian virzienā skatos (jaunajai kastei). Redzēs kā sanāks.

  2. Es no gentoo uz ubuntu pārgāju. Sākumā lietoju KDE, tad gnome palika labāka, tagad atkal KDE 4.2 patīk. Dzīvojos uz ubuntu un esmu pielicis arī KDE klāt. Ja stipri grib, tad var rabūt visus nightly buildus, ja tikai repozitorijus pieliek klāt. Svaigais amarok man 2x dienā atjaunojas😀

  3. nu pacman iisteniibaa ir diezgan speeciiga lieta. var ljoti viegli savas pakas (PKGBUILD faili kas buutiibaa ir noteikta formaata shell skripts) taisiit un likt taas avaa repozitorijaa … man ljoti patiik.

Komentēt

